۰۲۱۶۶۲۸۱۵۰۹

درباره ریماپک بیشتر بدانید

درباره شرکت ریما پک

ریما پک، یک کسب و کار خانوادگی است. فعالیت این مجموعه ابتدا در زمینه تولید انواع جعبه های فانتزی و شیرینی جهت قنادی ها بوده است .در سال 1378 با آغاز انتقال صنایع کوچک از داخل شهر تهران به حومه، این مجموعه علاوه بر جا به جایی و استقرار در جاده مخصوص کرج- تهران، در زمینه های تولیدکارتن های ساده و لمینتی آغاز به کار کرد. با افزایش پرسنل و خرید ماشین آلات جدید نیاز به فراهم آوردن فضای بزرگتر در جهت توسعه مجموعه امری اجتناب ناپذیر شد. فعالیت مجموعه جدید واقع در جاده قدیم کرج-تهران همزمان با کارتن مبارکه ادامه پیدا کرد تا با راه اندازی خط تولید ورق سینگل فیس کارتن و تکمیل زنجیره تولید کلیه ی فرآیند های تولید این سایت ها ، به مکان جدید واقع در صفادشت با فضایی بالغ بر چهار هزار متر مربع سالن سرپوشیده تولید انتقال پیدا کرد. به طور عمده تولیدات ریما پک در دو بخش کلی تولید کارتن سه لایه و پنج لایه و تولید جعبه های لمینتی و مقوایی تقسیم می شود.

سابقه شرکت ریما پک

مجموعه چاپ و بسته بندی ریماپک دارای بیش از چهل سال سابقه در زمینه تولید کارتن و بسته بندی می باشد. این مجموعه در آغاز تحت عنوان جعبه سازی استیل در میدان بهارستان تهران شروع به فعالیت نموده و سپس در سال 1378 با ورود به کارتن سازی، مجموعه کارتن مبارکه واقع در کیلومتر 13 جاده مخصوص کرج-تهران را راه اندازی نموده است. در سال 1395 با بکارگیری ماشین آلات مدرن و استفاده از نیروهای متخصص در جهت تولید با کیفیت تر اقدام به راه اندازی مجموعه ریما پک در کیلومتر 18 جاده قدیم کرج-تهران نمود. با گسترش روز به روز دایره فعالیت ها، شرکت راهکار یاور مانا ارمغان تخت عنوان برند ریما پک مجهز به دستگاه لمینت اتوماتیک، انواع دایکات تخت و فکی، لتر پرس، دستگاه سلفون کشی اتوماتیک و چاپ فلکسو کارتن در صفادشت راه اندازی شد. امروز با یاری خداوند متعال و تلاش و کوشش بسیار، ریما پک در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع سالن تولید سرپوشیده امکان تولید انواع جعبه های مقوایی، جعبه های فانتزی، کارتن های ساده، کارتن های لمینتی و انواع بسته بندی سلولزی را دارد. امیر رضا صالحی فیروز از سال 1385 به عنوان مدیر عامل مجموعه ریماپک در سایه پدر هدایت و رهبری این مجموعه را عهده دار است. با توجه به تغییرات مداوم در تکنولوژی و تغییر خواسته ی مشتریان عزیز، ریما پک همواره در تلاش بوده تا با به روز نگه داشتن ماشین آلات و دانش پرسنل متخصص خود بتواند در جهت ارائه راه حل های مناسب جهت بسته بندی محصولات صاحبان برند گام های موثری بردارد.

ماشین آلات و تجهیزات

*ورق سازی : تولید ورق کارتن سینگل فیس عرض 140 ، شیت کن ورق سینگل فیس عرض 140
*کارتن سازی : چاپ فلکسو عرض 300 ، چاپ تک رنگ عرض 140 ، منگنه اتوماتیک عرض 160 ، منگنه دستی عرض 140، لب چسب کارتن عرض 260 ، برش کارتن عرض 260
*خدمات پس از چاپ : سلفون اتوماتیک 4/5 ورقی ، سلفون 9 ورقی، لترپرس 2/5 ورقی، چسب لاکباتوم
دهنه 100، چسب دو طرفه پاکت
*جعبه سازی : دایکات اتوماتیک ابعاد 110*140 ، لمینت اتوماتیک ابعاد 110*140 ، دایکات فکی ابعاد
110*150 ، دایکات فکی ابعاد 100*140 ، دایکات فکی ابعاد 80*110 ،دایکات فکی ابعاد 50*70 ، دو
تکه چسبان اتوماتیک ابعاد 100*200

scamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscam