۰۲۱۶۶۲۸۱۵۰۹

اشتباه رایج بسته بندی در لوازم اسباب کشی

اشتباه رایج در اسباب کشی از مهمترین عواملی است، که باعث سخت شدن اینکار میشود. اگر قصد جابجایی منزل و اسباب کشی را دارید تا انتها با ما همراه باشید. امروز قصد داریم با ذکر چند نکته در ظاهر کوچک، فوبیای بزرگ اسباب کشی را برای همیشه از بین ببریم.
اسباب کشی از دیرباز یک مشکل بزرگ برای افراد بوده و شنیدن اسم آن نیز، یادآور اضطراب و استرس فراوانی است. یکی از معضلات مهم هنگام جابجایی مسئله زمان است، که معمولا باعث خارج شدن کنترل امور از دست ما شده و اشتباهات زیادی را در هنگام بسته‌بندی و جابجایی مرتکب می‌شویم.
گاهی اگر فقط نبایدهای یک کار را بدانیم از بسیاری از این اشتباهات رایج جلوگیری کرده و با برنامه‌ریزی و خیالی آسوده به بسته‌بندی می‌پردازیم و به جای داشتن اضطراب جابجایی، رویای شیرین اسکان در منزل جدید را در ذهنمان می‌پرورانیم.

عدم داشتن برنامه‌ریزی ازمهمترین اشتباهات در اسباب کشی است
نه تنها در اسباب‌کشی بلکه در همه‌ی برنامه‌های زندگی ما زمان و برنامه‌ریزی حرف اول را می‌زند. هرچقدر هم به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشیم، به شما توصیه می‌کنیم فاکتور زمان را حتما در نظر بگیرید.
اسباب کشی کاری پر استرس و گاهی پر از اتفاقات پیش‌بینی نشده است. اما اگر در زمان مناسب و با یک برنامه منسجم شروع به جمع کردن وسایل و بسته‌بندی کنید، بسیاری از این مشکلات را پشت سر گذاشته‌اید. پس اولین نکته‌ای که باید درنظر بگیریم برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی درست زمان می‌باشد.

پشت گوش انداختن بسته بندی وسایل
بسته‌بندی وسایل منزل کاری بسیار سخت و سنگین است که فکر کردن به آن نیز ما را خسته می‌کند. اما هر چقدر آن را پشت گوش بیندازیم و به زمان اسباب‌کشی نزدیک شویم کارها سخت‌تر خواهد شد. جمع کردن وسایل دشوارتر می‌شود و احتمال بسته‌بندی غیراستاندارد و بروز اشتباهات نیز بالا می‌رود. پس برای جلوگیری از استرس و اینکه رشته کار از دستتان در نرود، حتما همین حالا شروع به بسته‌بندی کنید و کار امروز را به فردا نیندازید.

برای اینکار اول از اتاق‌های خواب شروع کنید، لباس‌ها و وسایلی که نیاز ندارین رو بسته بندی کنید. فقط چند دست لباس و لوازم شخصی مورد نیاز رو داخل کمدتون بزارین و مابقی وسایل را جمع آوری کنید.
بعد از اتاق‌های خواب سراغ آشپزخانه که مهترین بخش هست بروید. به تعداد اعضای خانواده ظروف و هر وسیله دیگه‌ای که مورد نیازتان خواهد بود را درون یکی از کابینت‌ها قرار دهید. مابقی وسایل را بسته‌بندی کنید. دقت کنید وسایل رو بسته‌بندی کنید و حداقل وسایل مورد نیازتان را باقی بگذارید.

 

مطالب دیگر...

جدیدترین مطالب سایت

scamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscam