۰۲۱۶۶۲۸۱۵۰۹

وسایلی که کمک می‌کنند بسته بندی محصولاتتان را سریعتر کنید

الا نگه داشتن بازدهی و راندمان در انبارهای مدرن امروزی، کار دشواری است. با این حال با کمی ابتکار قابل دست یابی است. دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود، یک شرکت بر روی تکنولوژی‌های پیشرفته و راهکارهای مبتکرانه سرمایه‌گذاری کند. اغلب این دلایل حول محور افزایش راندمان، بازدهی و کارآیی می چرخند. مجموعه Investopedia تعریف جالبی برای کارآیی و راندمان بالا ارائه داده است:

کارآیی یعنی سطحی از عملکرد که در آن حداقل میزان ورودی به حداکثر میزان خروجی تبدیل می‌شود. برای رسیدن به کارآیی و راندمان بالا باید میزان استفاده غیرضروری خود را از منابعی همچون انرژی و زمان کاهش دهید. این نوع بهینه‌سازی، تأثیر مطلوبی بر روی خروجی خواهد داشت. باعث کاهش استرس و تنش کارگران شده و کارائی آنها را بالا می‌برد. به علاوه محصول برای مدت زمان کمتری در زنجیره توزیع باقی می‌ماند و سریع تر به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.

کارآیی و راندمان بالا تمام بخش‌ها و زیرمجموعه‌های یک شرکت و زنجیره توزیع را تحت الشعاع قرار می‌دهد. تأمین کنندگان می‌توانند قیمت‌های خود را کاهش داده و حجم محصولات خود را افزایش دهند. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را به قیمت پایین‌تری عرضه کنند و تعداد مشتریان خود را افزایش دهند.

تجهیزات بسته بندی دستی و رومیزی

یکی از مهمترین بخش‌های که در هر انباری می‌تواند وجود داشته باشد بخش بسته‌بندی و ارسال آن است. بهترین شیوه اینست که بتوان ماشین‌های حمل را به نزدیکی این مکان منتقل کرد. با این کار بارگیری و ارسال بار می‌تواند به راحتی انجام شوند.
دقت کنین تقسیم بار را بر اساس شهر، محل و زمان ارسال بخش بندی و در محل مناسب به صورت مجزا قرار دهید.

بسته بندی فروشگاه آنلاین

بسته بندی محصولات از چند نظر اهمیت بالای دارند:
اولین برخورد خریدار با محصول از طریق بسته بندی آن است. بسته بندی با کیفیت و جذاب باعث افزایش اعتماد و خوشنودی خریدار می شود.
مهمترین استفاده از بسته بندی برای حفاظت از محصول است. پس بسته بندی مناسب است که بتواند در فرآیند حمل و جابه جایی حداکثر محافظت را انجام داده و بتواند به خوبی از محصول نگه داری کند.
برای انجام یک بسته بندی مناسب و سریع، استفاده از انواع تجهیزات بسته‌بندی دستی و رومیزی یک راهکار مقرون به صرفه برای بالا بردن کارآیی و بازدهی انبار هستند که سرعت انجام شدن کارها را افزایش می‌دهند. از استرس و تنش کارگران کاسته و نظم را در انبار حکمفرما می‌کنند.

بهتره در کنار میز بسته بندی انواع محصولات مورد نیاز برای اپراتورها محیا باشد.

انواع محصولات مورد نیاز برای میز بسته بندی
کارتن: در ابعاد مختلف. بهتر است از انواع کارتنهای سه لایه و پنج لایه استفاده شود.

محافظ حبابدار: محافظ حبابدار در عرض ها و اواع مختلفی تولدی می شود. بر اساس نیاز و نوع محصولاتی که به فروش می‌رسانید بهتر است بهترین نوع آن را انتخاب و تهیه نمائید.

انواع سلفون استرچ: سلفون‌های استرچ در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. از این محصول برای کنار هم قرار دادن و بسته بندی محصولاتایستفاده می شود. همچنین از این نایلون‌ها برای پوشاندن محصولات، جهت جلوگیری از آلودگی و.. می‌توان استفاده کرد.

مطالب دیگر...

جدیدترین مطالب سایت

scamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscam